MAJITEL
-
Co je číslo VIN?
Číslo VIN je identifikační číslo vozidla a je pro každé vozidlo jedinečné. Číslo VIN je vyražené na štítku, který je vidět v levé spodní části čelního skla. Další informace naleznete v aplikaci iGuide. Aplikaci najdete zde.
-
Jak mohu vyměnit svůj klíč?
Ohledně jakýchkoli dotazů týkajících se klíčů doporučujeme z bezpečnostních důvodů kontaktovat místního prodejce. Nejbližšího prodejce najdete zde.
-
Kde mohu získat Prohlášení o shodě (COC)?
Prohlášení o shodě lze vydat pouze pro vozidla zakoupená v EU. Upozorňujeme, že tato služba může být zpoplatněna a výše poplatku se může na jednotlivých trzích lišit. Obraťte se na místního prodejce a zjistěte více. Land Rover neposkytuje Prohlášení o shodě pro žádné trhy mimo EU.
-
Kde zjistím, jakou specifikaci má můj Land Rover?
Specifikaci svého vozidla naleznete na stránce Informace pro majitele. Přístup k některým informacím může být zpoplatněn.
-
Jak mohu aktualizovat satelitní navigaci?
Ohledně aktualizací satelitní navigace navštivte místního prodejce. Vyhledejte ho zde nebo navštivte webové stránky vašeho místního trhu.
-
Jaké pneumatiky mohu zakoupit pro svůj Land Rover?
Naše schválená řada pneumatik zahrnuje zimní pneumatiky, celoroční pneumatiky a terénní pneumatiky (k dispozici pouze pro model Defender). Najdete je zde.
-
Mám vůz kategorie Classic a potřebuji další informace. Na koho se mám obrátit?
Pošlete e-mail našemu týmu Classic na adresu: sales@classic-jaguarlandrover.com. Ochotně vám pomohou. Případně navštivte naše webové stránky Jaguar Classic.
-
Co zahrnuje záruka?
Veškeré informace o zárukách, včetně možností prodloužení záruky, najdete na naší stránce o zárukách.
-
Jak často musím s vozem Land Rover absolvovat servisní prohlídku?
Vaše vozidlo chytře určuje, kdy je servisní prohlídka potřeba, na základě faktorů, jako jsou jízdní styl či ujetá vzdálenost. Obecně lze říci, že prohlídka bude třeba po 24 měsících nebo 21 000 km, podle toho, co nastane dříve*. Vaše vozidlo a aplikace InControl vás upozorní, až bude čas objednat se na servisní prohlídku.
-
Kde najdu místního prodejce?
Použijte náš Vyhledávač prodejců k vyhledání nejbližšího prodejce. Pokud nemůžete prodejce najít, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře.
PRODEJ
-
Jak mohu dovézt vůz Land Rover?
Kvůli odlišným specifikacím, servisním a záručním požadavkům nedokážeme přímo zajistit osobní dovoz vozidel, poskytnout další informace o tomto procesu nebo poskytnout Prohlášení o shodě, protože vozidlo by muselo být testováno/zkontrolováno způsobem odpovídajícím cílovému trhu.
Upozorňujeme, že Land Rover při výrobě a dodávání vozidel na trhy zaručuje, že specifikace vozidla splňuje legislativní požadavky místního trhu a je vhodné pro prostředí, ve kterém bude používáno. To pomáhá zajistit síť oficiálních dovozců, franšízových prodejců a autorizovaných servisů vozů Land Rover, které absolvovaly školení ohledně podpory procesu prodeje a poprodejních služeb.
Proto doporučujeme, abyste se před dovozem vozidla obrátili na místního prodejce a ministerstvo dopravy na cílovém trhu.
-
Chci si koupit vůz Land Rover nebo získat další informace. Na koho se mám obrátit?
S veškerými dotazy ohledně zakoupení vozu Land Rover nebo jakýchkoli detailů souvisejících s vaším nákupem se obracejte přímo na daného prodejce.
-
Chci získat další informace o pancéřovaných vozidlech, o vozech Land Rover SVO a TDMS. Na koho se mám obrátit?
Pošlete své dotazy e-mailem na adresu svo@landrover.com nebo armourd@jaguarlandrover.com. Další informace o divizi SVO naleznete na této stránce. Ohledně informací o vozidlech TDMS se obracejte na nás.
OBECNÉ INFORMACE
-
Chci kontaktovat zákaznické služby Land Rover. Komu mám poslat svůj dotaz?
Dotazy týkající se zákaznických služeb zašlete týmu na místním trhu. Zástupce značky Land Rover vás bude kontaktovat. Vyhledejte nás na svém trhu zde. Případně můžete vyplnit kontaktní formulář a vybrat globální dotazy zákazníků – uveďte své celé jméno, kontaktní údaje, číslo VIN, zemi trvalého pobytu a název místního prodejce.
-
Chtěl bych pracovat pro značku Land Rover. Jak se mohu ucházet o místo?
Navštivte naši stránku s pracovními příležitostmi nebo nám pošlete e-mail na adresu INTLOPPS@jaguarlandrover.com.
-
Mám zájem o prohlídku výrobního závodu. Kde získám další informace?
Veškeré informace o prohlídkách našich výrobních závodů naleznete zde.
-
Kde získám katalog?
Elektronický katalog si můžete stáhnout zde. Případně navštivte autorizovaného prodejce. Upozorňujeme, že Land Rover nemá centrální skladové zásoby.
-
Mám zájem o program Experience. Kde získám další informace?
Další informace a nejbližší centrum Experience naleznete zde.
*V závislosti na trhu.