SCHOPNOST PŘIZPŮSOBIT SE PROSTŘEDÍ

Prozkoumejte jízdní režimy, pomocí kterých přepnete elektrický hybrid Range Rover z elektrického na zážehový motor stisknutím tlačítka.

HYBRIDNÍ REŽIM

HYBRIDNÍ REŽIM

Výchozí jízdní režim automaticky vybírá mezi zážehovým motorem a elektromotorem, aby poskytl výkon a točivý moment potřebný pro vaši cestu.

REŽIM ELEKTRICKÉHO VOZIDLA

REŽIM ELEKTRICKÉHO VOZIDLA

Režim elektrického vozidla, který se ručně volí tlačítkem na konzole, maximalizuje čas strávený využíváním elektrického pohonu. Systém automaticky přepne na zážehový motor, pokud je požadován vyšší výkon, než jaký je dostupný pouze prostřednictvím elektřiny.

OPTIMALIZACE SPOTŘEBY PALIVA

Při jízdě ve výchozím jízdním režimu (hybridním režimu) můžete optimalizovat úroveň nabití akumulátoru nebo spotřebu paliva pomocí dvou alternativních funkcí řízení energie.

Discovery Infotainment System

FUNKCE SAVE

Funkce Save, která se volí ručně na dotykové obrazovce vozidla, brání poklesu úrovně nabití akumulátoru pod zvolenou úroveň. U vybraných modelů tato funkce umožňuje také dobíjení akumulátoru během jízdy. Díky tomu může řidič později během cesty aktivovat tichou jízdu s nulovými emisemi.

Range Rover sports infotainment display.

FUNKCE PREDIKTIVNÍ OPTIMALIZACE ENERGIE

Zadáním cíle v navigačním systému automaticky aktivujete funkci prediktivní optimalizace energie (PEO) ve vozidle. Funkce PEO na základě geografických dat předpovídá trasu před vámi a inteligentně přepíná mezi elektromotorem a zážehovým motorem za účelem maximální úspory paliva. Současně dochází k minimalizaci emisí v městských oblastech.

DOPLŇKOVÁ PODPORA

Range Rover SV charging  point

NABÍJENÍ VOZIDLA

Seznamte se s jednoduchými kroky nabíjení vozidla doma nebo u veřejných nabíjecích stanic.

 Display shown of range rover velar

NASTAVENÍ

Chcete-li získat maximum z klíčových funkcí vozidla, prvním krokem je připojení k informačnímu a zábavnímu systému a nastavení vzdáleného ovládání pomocí chytrého telefonu1.

1Pouze kompatibilní chytré telefony. Závisí na dostupnosti platformy externího poskytovatele a na mobilním signálu na konkrétním trhu. 

 

Vozidla na trzích GSR II nebo NCAP se při každém cyklu zapalování vrátí do režimu „Vysoké“. Vozidla na ostatních trzích se při každém cyklu zapalování vrátí do režimu „Vlastní“. Bez ohledu na trh si vozidlo zapamatuje řidičem zvolené nastavení v režimu „Vlastní“. GSR II (General Safety Regulation II) je nařízení o bezpečnosti, které bylo zavedeno pro nové modely v roce 2022 a bude platit pro již uvedené modely v roce 2024.